Loading...

TAINTED

thumbnail

16+ god.

50 min.

 

Ideja & koreografija: Sanja Tropp Frühwald

Kreacija: Ivan Blagajčević, Mirjam Klebel, Sanja Tropp Frühwald

Izvedba: Petar Borovec, Mia Horvat, Željka Kozulić

Asistent: Till Frühwald

Glazba: Damir Šimunović, Angelo Badalamenti, Etta James

Dizajn zvuka: Damir Šimunović, Saša Rajković, Lana Jastrevski

Vokalni trener: Darija Hreljanović

Dizajn svjetla: Slaven Edvin Bot, Sanja Tropp Frühwald

Scenski dizajn: Slaven Edvin Bot, Sanja Tropp Frühwald

Kostimi: Karmen Štrlek und Ivan Debeljak

Tekst: Sarah Kane (odlomci iz djela „Crave“), Ivan Blagajčević, Mirjam Klebel

Slikanje na plakatu: Dragutin Šibl

Grafički dizajn: Gordana Damjanić

Promo-Video: Tomislav Mlinarić

 

Koprodukcija: VRUM Performing Arts Collective i HNK Varaždin

Podrška: Stadt Salzburg, Land Salzburg, Mozarteum, Varaždinska Županija, Filex d.o.o.

 

Foto: Soren Canenbley, Darko Gorenak

 

Posebno hvala: Natali Radelić i Lada Petrovski (Outside eye)

…fragmenti jezika ljubavnika…

…pogled, čin gledanja opterećen željom, žudnjom…

…mogao bih govoriti o ljubavj i žudnji, ako hoću i cijelu godinu, pa ipak bih se mogao nadati samo tome da ću njezin pojam uhvatiti “za rep”: u bljeskovima, formulama, neočekivanim izrazima…

…ljubav ne isključuje rat, rat ne isključuje mir…

…ja sam gruda podražljive tvari. nemam kože (osim za milovanja)…

…ja nisam sklon igri: ne samo da igra neprestano prijeti mogućnošću da dodirne neku od mojih osjetljivih točaka, nego mi se i sve ono čime se svijet zabavlja čini zlokobnim…

…u kojem dijelu tijela nasuprot meni treba da pročitam svoju istinu?…

…unatoč i nasuprot svemu preuzimam na sebe osporavanje hrabrosti, dakle, osporavanje morala… …bilo zbog povrijeđenosti, bilo zbog sreće, ponekad me obuzme želja da propadnem…

…doživljavam svijet kao opću histeriju…

 

Ovo koreografsko istraživanje i esej o Davidu Lynchu, označava interes za veze između filozofije jezika i govora tijela, prakse pogleda i odnose između promatrača, moći i znanja, te percipira određene segmente međuljudskih odnosa i njihove devijacije.

Različiti pristupi tajmingu, korištenju glasa i zvuka i različita emocionalna stanja utječu na fizikalnost izvođača različito u svakoj izvedbi, a sam produkt postavljen je kao labirint u kojem se dvoje izvođača i jedna koreografkinja gube uvijek iznova, između ostataka svojih vlastitih iskustava, iskustava prošlih izvedbi…

Istraživanje specifičnih prostor-vrijeme korelacija između principa  filmske režije i koreografskih metoda, započeto kroz rad na solo projektu “Something to do with death”, nastavlja se unutar novog okvira i predstavlja posebni sloj interesa autorice.

 

 

premijera: listopad 2008.